Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
September 11, 2006
Image Size
218 KB
Resolution
600×900
Thumb

Stats

Views
8,801 (3 today)
Favourites
138 (who?)
Comments
124
Downloads
34
×
No power in the 'Verse... by Ashwings No power in the 'Verse... by Ashwings
Hahah oookay. Guess who is a huge Firefly dork? Yeah me.

My friends and I started up a Firefly RPG game and I have the honour of being the pilot =D And here she is! Li-lin (lee-lynn) Jones! Graduated at the top of her class and destined to be one of the best pilots in the known 'Verse (universe, lol).

For those of you who watch the series, she's not like Wash, XD She's kinda like Kaylee but more badass and spunky, happy, nice, and innocent (if thats even humanly possible). She's a huge sucker and an 'easy mark' she believes that everyone is good ('Cept for Reavers) and she'll beleive almost anything you tell her. She's really spacey and has a bit of a leaky brainpan. She's a tough little girl for her age and has a heart of a lion in despite of her upbringing (she has like, a crappy family.)

Hahah I totally ripped off the clothing style from the Last Exile from Winry, Lavvy, Ravey(sp)? But the clothes were just too perfect and excatly how I pictured it. So here she is!
I purposely made her eyeballs kinda farther apart...makes her look more spacey and retarded lookin' hahah. And that random quote? I dunno I made it up I think.

Yup! Now I am off to class!



Oh! And here is the RPG Book! For all of you who wanted to know.
Add a Comment:
 
:iconkenichi2point0:
Kenichi2point0 Featured By Owner Sep 28, 2006
Cool pic! ...and actually I'm running a 'Firefly' rpg in a few months, I gotta draw out the characters, and work out the plot, the cool part of gaming with artists, is that it always produces a lotta art! :)

...so, nope you're not the only artistic rpg'erFirefly fan out there. :D
Reply
:iconelemental-magus:
Elemental-Magus Featured By Owner Sep 27, 2006  Hobbyist Traditional Artist
I love the Firefly series! omg when it ended it made me so sad but then they came out with a movie and woot! it was awesome! lovely drawing by the wat :clap: my favorite character was wash and jane cuz he killed me horribly and utterly.
Reply
:iconblackcatsmiling:
blackcatsmiling Featured By Owner Sep 20, 2006  Hobbyist Traditional Artist
:D kewl
Reply
:icontarotdragoon:
TarotDragoon Featured By Owner Sep 18, 2006
awsome pic! captured the leaky brainpan feat perfectly!
wow another firefly geek! I also have the RPG and try to force my friends to play it at every oppertunity! :woot: makes me want to post my Character.....

ok I feel sort of geeky after that outburst..... ^^;
Reply
:iconcaptainskellington:
CaptainSkellington Featured By Owner Sep 17, 2006
LOL My boyfriend is in love with Firefly... or maybe just with Kaylee... not sure. But I'm sure he would love Li Lin.

If she was in the real show she looks kinda like she'd be played by Jorja Fox.
Reply
:iconspyg:
SpyG Featured By Owner Sep 17, 2006  Hobbyist General Artist
But since that she's the top pilot..... ucan't say anything more about her.... XDDDD
Reply
:iconwritingrin:
WritingRin Featured By Owner Sep 16, 2006  Hobbyist Writer
yaaaay for firefly!
Reply
:iconkiverah:
Kiverah Featured By Owner Sep 16, 2006  Hobbyist Traditional Artist
Damn right there's not enough fanart of Serenity! This is beautiful!
Reply
:iconthe-burning-claw:
the-burning-claw Featured By Owner Sep 15, 2006
omg firefly fancharacter! *flail* Firefly/Serenity is love. Supposedly the cast is trying to raise enough money to produce a second season, but I wouldn't trust that as I heard it on the internets (they have a 'site for it though).
Reply
:iconkazuyadarklight:
KazuyaDarklight Featured By Owner Sep 15, 2006
Very nice, and given your description I agree the cloths are just too perfect, she really looks like she would be as you describe her.
Reply
Add a Comment: